.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال گرم قائمشهری ها از قهرمان جهان ژيمناستيك
استقبال گرم قائمشهری ها از قهرمان جهان ژيمناستيك

مردم ورزش‌دوست قائم شهر به استقبال اولين قهرمان جهاني ژيمناستيك ايران پس از 60 سال شتافتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان قائم شهر،مردم ورزش دوست و قهرمان پرور قائم شهر عصر روز شنبه از هادي خناري نژاد قهرمان ژيمناستيك تيم ملي جمهوري اسلامي ايران به گرمي استقبال كردند. اين مراسم كه با حضور جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني همراه بود پدر و مادر هادي خناري نژاد با دسته گلي به استقبال فرزند قهرمان شان آمده بودند .

معاون فرماندار شهرستان قائم شهر در اين مراسم با بيان اينكه هادي خناري نژاد هم مانند بهداد سليمي باعث افتخار و سربلندي جامعه ورزشي ايران عزيز در عرصه هاي بين الملل شدند،تصريح كرد ، اين دو قهرمان قائم شهري بايد با روحيه پهلواني و با انگيزه اي دو چندان در انديشه مدال آوري و افتخار آفريني در المپيك لندن باشند تا پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را در غرب به اهتزاز در آورند.

علي پيرفلك با اشاره به توجه ويژه دكتر احمدي نژاد به امر ورزش پهلواني و قهرماني ، اظهار داشت: بي شك احداث سالن اختصاصي ژيمناستيك از مصوبات سفر اول رييس جمهور و چندين سالن و مجموعه هاي ديگر در شهرستان در اين قهرماني ها نقش پررنگي دارد.

هادی خناری نژاد نيز در اين مراسم ضمن تشكر از مردمي كه به استقبالش آمده بودند، گفت: كسب اين مدال كمترين اداء دين به قهرمانيها و رشادتهاي شهداي عزيز و جانبازان سرافراز كشورمان بوده كه براي حفظ و استمرار انقلاب از جان خود گذشتند.

وي افزود : حضور در رقابت هاي جام جهاني ژيمناستيك در حضور ورزشكاراني از 18 كشور جهان در شهر استراوا ، تجربه فراواني به همراه داشت كه تلاش مي كنم از اين حضور ، براي نقش آفريني در كسب عناوين برجسته تر در ميادين جهاني و المپيك استفاده كنم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1389
افرادي كه درصف اول ايستاده اند طوري ژست گرفته اند كه گويي آنها قهرمان شده اند. خود قهرمان اينقدر قيافه نمي گيرد. به اميد آن روز كه اين عادت زشت در جامعه ورزش ترك شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.